torsdag 23. juli 2009

Skuffet, men klarer meg fint=/

Denne dagen har gått utrolig saaaaaaaaakte fordi jeg har gått rundt og rundt og ventet på melding fra en super søt gutt, men han sender ikke melding eller noe. Jeg vet ikke hva som gikk galt. Vi hadde en avtalt å gå på kino dagen før, men den rakk han ikke. Så jeg sa det var greit og at jeg bare ble litt skuffa, men han svarte meg aldri. Har til og med prøvd å ringt, men han tar ikke telefon. Så har gått rundt og nynnet på " gal av lengsel."


Gal av lengsel Gal av lengsel Gal av å savne deg Gal av å vente og av å tenke på deg Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner deg.

3 kommentarer:

  1. Du må kutte ut å holde ting hemmelig for meg, Marie!

    SvarSlett
  2. Hehe, forteller hele historien en dag=) Men ikke på bloggen. Ta det med ro ingen av de du alt vet om.

    SvarSlett