mandag 27. juli 2009

Bare en håper så går det!

Nå er klokken halv fire på natta og ligger fortsatt våken å ikke får til og sove. Jeg burde ha vært i drømmeland for mange timer siden, men i stedet ligger jeg lys våken. Jeg er som regel sovnet på den tiden på døgnet hvis det ikke er helg da. Men det er jo natt til tirsdag.

Dere vet sist innlegg så fortalte jeg om han jeg skulle på kino med som ikke rakk det, men som aldri tok kontakt etterpå. Han svarte jo ikke på meldinger eller på telefon. I dag tok han faktisk kontakt fikk en god grunn på hvorfor han ikke hadde svart meg. Nå tenker jeg på at jeg må jo ha virket bra desperat etter å få snakket med han. Så føler meg sikkelig dum. Håper ikke han tenker det om meg. Ble glad over at han tok kontakt. Håper bare at det kan fortsett slik det gjorde før. =) 

1 kommentar: