torsdag 23. juli 2009

Dagen i går...

I går skulle jeg på kino, men den ble avlyst fordi han jeg skulle i lag med ikke rakk det. Jeg var alt i byen så hva skal man gjøre da..? Jeg gikk oppover til city nord fordi det var så lang tid igjen til bussen min gikk. Når jeg kom til City nord satte jeg meg i buss skuret og ventet på bussen. Det kom en gammel mann bort å satte seg ned. Har aldri møt han før. Han begynte å prate. Første spurte han om jeg hadde det bra. Jeg svarte joda det har jeg. Så snakket han om hvor heldig vi var som hadde fri og at det måtte være deilig. Han bare nå er det sommer og sikkert mye sommerflørting. Plutselig sier han ja, hvordan går det med kjærligheta? Jeg ble litt satt ut hadde aldri trodd at jeg skulle få et slikt spørsmål fra en gammel mann jeg aldri hadde snakket med, men prøvde å svar så hyggelig jeg kunne. Sa bare at nei, den går ikke så bra. Han svarte må du slutt å tull den går sikkert bra. Du er skjønn. Jeg bare flira av han. Så startet han å fortelle sin i kjærlighetshistorie. Om hvor forelska han hadde vært i ei jente, men så skulle han ut å reis. Og da hadde det blitt slutt. Han hadde ikke tatt kontakt på mange år etter. Tiden gikk fort når han satt å fortalte. Når bussen kom sa han at han ikke hadde fortalt ferdig. Han sa jeg håper du finner kjærligheta. Jeg sa har nå mange år på meg da. Den her gamle mannen nevnte noe alle gutter burde vite det at jenter er mye mer følelsesladdet en gutter når det kommer til sex. Gutter kan gjøre det med hvem som helst uten at det betyr noe, men jenter er litt mer tilbakeholden og venter til hun møter en hun lik sikkelig godt.

1 kommentar: